Teaching (in czech)

Zimní semestr 2021/2022

Stránky jednotlivých předmětů budou aktualizovány na začátku semestru.

Letní semestr 2021/2022

Dříve vyučované předměty

  • KMI/ALM3 Algoritmická matematika 3, cvičení, 2011–2017
  • KMI/BEPS Bezpečnost počítačových systémů, cvičení 2016–2021
  • KMI/FKA Formálná konceptuální analýza, cvičení, 2012–2018
  • KMI/IP1 Informatická propedeutika 1, cvičení, 2012
  • KMI/INFS Webové technologie, cvičení, 2014–2020
  • KMI/YINFS Informační systémy, přednáška, 2014–2020
  • KMI/MWEB Moderní webové technologie, přednáška a cvičení, 2014–2020
  • KMI/OS1 Operační systémy 1, cvičení, 2015–2018
  • KMI/PDS Paralelní a distribuované systémy, přednáška, 2021
  • KMI/PHT Programování v jazyce Python, seminář, 2018–2019
  • KMI/PVM Programování v MATLABu, seminář 2017–2019
  • KMI/TMA Tvorba mobilních aplikací, seminář, 2016–2020
  • KMI/ZP3JV Základy programování 3, Java, seminář, 2015–2017

Studijní materiály


Závěrečné práce

Kontaktujte mne, pokud máte zájem pracovat pod mým vedením.

Již obhájené závěrečné práce

Bakalářské práce

  1. Daniel Čampiš, Vizualizace výpočetních úloh v systému DIRAC, 2022
  2. Karyna Rozniuk, Platforma pro poskytování služby praní prádla, 2022
  3. Kucer Gabriel, Macro manager v jazyce Java, 2020
  4. Piroš Miroslav, Online 2D tahová hra v C++, 2019
  5. Cibulka Rostislav, Informační systém pro objednávku a rozvoz jídla, 2019
  6. Rogl Tomáš, Evidenční systém pro pizzerii, 2018
  7. Machálek Libor, Informační systém pro školící středisko, 2018
  8. Csákányiová Ema, Beat 'em hra v Unity frameworku, 2018
  9. Valigura Petr, Webová aplikace pro tvorbu prezentací, 2018
  10. Řezníček Adam, 2D puzzle hra pro OS Android, 2018
  11. Zapletal Patrik, Mobilní aplikace ztráty a nálezy, 2018
  12. Černohous Matyáš, Nástroj pro stahování titulků, 2018
  13. Lubojacká Jana, Kolekce logických her, 2018
  14. Szkandera Patrik, CMS ve frameworku Laravel, 2017
  15. Polák Tomáš, Online multiplayer hra v Unity3D, 2017
  16. Mrtvý Lubomír, Mobilní aplikace pro strojaře, 2017
  17. Mlčák Zbyněk, Webový ubytovací systém, 2017
  18. Michálek Miroslav, Simulace šíření viru, 2017
  19. Mazáč Martin, Tréninkový deník pro Android, 2017
  20. Krystek Lukáš, Interaktivní turistický průvodce pro kraj Vysočina, 2017
  21. Hájek Daniel, Nástroj pro zrcadlení obrazovek, 2017
  22. Němeček Petr, HTML 5 hra, 2016
  23. Mikula Tomáš, Webová aplikace pro publikování sémanticky organizovaného obsahu, 2016

Magisterské práce

  1. Dominika Gajdová, Implementace služby jednotného přihlášení, 2022
  2. Pavel Přidal, Konfigurátor vektorových obrázků, 2022
  3. Gabriela Hrubá, Navigace v neznámém a pevně daném prostředí pomocí deep reinforcement learning algoritmu, 2022
  4. Janska Miroslav, Multiplatformní mobilní aplikace pro doporučování filmů, 2022
  5. Kvapil Jan, Příprava kurzu Platforma JavaScript, 2022
  6. Černohous Matyáš, AMP na webu inf.upol.cz, 2021
  7. Lubojacká Jana, iBot: Programování pro děti, 2021
  8. Hausner Jiří, Strategická multiplayer hra po síti, 2021
  9. Řezníček Adam, Kombinace GreEss a Asso algoritmu pro booleovskou faktorizaci matic, 2020
  10. Hájek Daniel, Nástroj pro analýzu basic level konceptů, 2020
  11. Hanková Kristýna, Automatický generátor rozvrhu, 2020
  12. Černý Martin, Sběr výrobních dat, 2020
  13. Hanus Kamil, Prolomení CAPCHA zabezpečení, 2019
  14. Michálek Miroslav, Extrakce a analýza dat z EMMA databáze, 2019
  15. Petr Úlehla, Webová aplikace pro shromažďování zpráv, 2019
  16. Mazáč Martin, Doporučovací systém založený na multirelační Booleovské faktorizaci, 2019
  17. Polák Tomáš, Hra Minecraft v Unity3D, 2019
  18. Szkandera Patrik, Generovana 3D hra v Unity, 2019
  19. Němeček Petr, Konverzační asistent pro studenty UPOL, 2018
  20. Mikula Tomáš, UPOL search, 2018 (Cena děkana PřF UP ve Studentské vědecké soutěži)
  21. Valůšek Jiří, Webová služba pro doporučování hudby, 2018
  22. Janoštík Radek, Metody a algoritmy rozkladů Booleovských matic, 2015