Martin Trnecka

Teaching (in czech)

Můj názor na používání LLM ve výuce a programátorské praxi .

Zimní semestr 2025/2026

Letní semestr 2024/2025

Dříve vyučované předměty

  • KMI/ALM3 Algoritmická matematika 3, cvičení, 2011–2017
  • KMI/BEPS Bezpečnost počítačových systémů, cvičení 2016–2021
  • KMI/FKA Formálná konceptuální analýza, cvičení, 2012–2018
  • KMI/IP1 Informatická propedeutika 1, cvičení, 2012
  • KMI/INFS Webové technologie, přednáška a cvičení, 2014–2023
  • KMI/YINFS Informační systémy, přednáška, 2014–2020
  • KMI/MLDM2 Machine learning a data mining 2
  • KMI/MWEB Moderní webové technologie, přednáška a cvičení, 2014–2020
  • KMI/OS1 Operační systémy 1, cvičení, 2015–2018
  • KMI/PDS Paralelní a distribuované systémy, přednáška, 2021
  • KMI/PHT Programování v jazyce Python, seminář, 2018–2019
  • KMI/PVM Programování v MATLABu, seminář 2017–2019
  • KMI/TMA Tvorba mobilních aplikací, seminář, 2016–2020
  • KMI/ZP3JV Základy programování 3, Java, seminář, 2015–2017
  • KMI/XWEB Tvorba webových stránek, 2023

Studijní materiály


Závěrečné práce

Kontaktujte mě, pokud máte zájem pracovat pod mým vedením.

Z kapacitních důvodů nebudu v akademickém roce 2025/2026 vypisovat ani přijímat žádná témata bakalářských prací.

Již obhájené závěrečné práce

Bakalářské práce

  1. Smajzr Michal, Virtuální nástěnka pro podporu výuky na 1. stupni základních škol, 2025
  2. Petrova Barbora, UX návrh mobilní aplikace pro společnost Humana, 2025
  3. Lakomý Jan, Webová stránka pro Triatlonový klub katedry informatiky, 2025
  4. Hrnčířová Klára, CSS framework založený na Material designu, 2025
  5. Juránková Anita, Anonymní chatovací aplikace pro studenty KI, 2025
  6. Píše Zdeněk, Edukační hra zaměřená na výuku CSS, 2025
  7. Bartoš Lukáš, Optimalizace dotazování nad databází Vertica, 2025
  8. Ohnoutková Barbora, Webová prezentace studijních plánů, 2024
  9. Galeta Jakub, Webový nástroj pro plánování projektů 2024
  10. Ryšavý Adam, Weobová aplikace pro prohlížení komiksů, 2024
  11. Stoček Bruno, Webová aplikace pro organizaci vědomostních kvízů, 2024
  12. Vymětalík Radek, Nástroj pro analýzu DBLP databáze, 2024
  13. Brázdilová Klára, Použití pásové struktury při předzpracování dat pro dekompozici binárních matic, 2023
  14. Pavlíková Veronika, Audio průvodce pro Státní hrad a zámek Frýdlant, 2023
    cena děkana PřF UP ve Studentské vědecké soutěži
  15. Hajný Michal, Informační systém pro soukromé učitele angličtiny, 2023
  16. Tihlařík Filip, Osobní cloudové uložiště, 2023
  17. Čampiš Daniel, Vizualizace výpočetních úloh v systému DIRAC, 2022
  18. Karyna Rozniuk, Platforma pro poskytování služby praní prádla, 2022
  19. Kucer Gabriel, Macro manager v jazyce Java, 2020
  20. Piroš Miroslav, Online 2D tahová hra v C++, 2019
  21. Cibulka Rostislav, Informační systém pro objednávku a rozvoz jídla, 2019
  22. Rogl Tomáš, Evidenční systém pro pizzerii, 2018
  23. Machálek Libor, Informační systém pro školící středisko, 2018
  24. Csákányiová Ema, Beat 'em hra v Unity frameworku, 2018
  25. Valigura Petr, Webová aplikace pro tvorbu prezentací, 2018
  26. Řezníček Adam, 2D puzzle hra pro OS Android, 2018
  27. Zapletal Patrik, Mobilní aplikace ztráty a nálezy, 2018
  28. Černohous Matyáš, Nástroj pro stahování titulků, 2018
  29. Lubojacká Jana, Kolekce logických her, 2018
  30. Szkandera Patrik, CMS ve frameworku Laravel, 2017
  31. Polák Tomáš, Online multiplayer hra v Unity3D, 2017
  32. Mrtvý Lubomír, Mobilní aplikace pro strojaře, 2017
  33. Mlčák Zbyněk, Webový ubytovací systém, 2017
  34. Michálek Miroslav, Simulace šíření viru, 2017
  35. Mazáč Martin, Tréninkový deník pro Android, 2017
  36. Krystek Lukáš, Interaktivní turistický průvodce pro kraj Vysočina, 2017
  37. Hájek Daniel, Nástroj pro zrcadlení obrazovek, 2017
  38. Němeček Petr, HTML 5 hra, 2016
  39. Mikula Tomáš, Webová aplikace pro publikování sémanticky organizovaného obsahu, 2016

Magisterské práce

  1. Vaculková Leona, Aplikace pro interaktivní 3D model města Olomouce, 2025
  2. Jinda Jiří, Webová aplikace – interní Helpdesk, 2025
  3. Pavlíková Veronika, Automatická detekce DDoS útoku využívající strojové učení, 2025
  4. Brázdilová Klára, Analýzy a implementace ERP, 2025
  5. Dostál Matěj, Aplikace pro tvorbu rozvrhu, 2025
  6. Švihel Jakub, Webová aplikace pro tvorbu tréninkových plánů, 2025
  7. Hroch Matyáš, Implementace reaktivní JavaScriptové knihovny, 2025
  8. Nečesaný Ondřej, Automatické získávání dat z faktur, 2025
  9. Brodacký Marek, Srovnání Redescription miningu a metody GUHA, 2025
  10. Klimčíková Lenka, Inteligentní klasifikace obrazu v systému Kontent.ai, 2024
  11. Kubík Lukáš, Nástroj pro analýzu responzivního chování webové stránky, 2024
  12. Šumpík Štěpán, 2.5D hra v Unreal engine, 2024
  13. Cukr Matěj, Aplikace pro moderátory Rádia Haná konsolidující dopravní informace, 2024
  14. Cingel Stanislav, Vyhledávač dopravních spojů veřejné dopravy v Olomouci, 2024
    cena děkana PřF UP ve Studentské vědecké soutěži
  15. Hrůzda David, Srovnání JavaScriptových frameworků, 2023
  16. Kotlář Kamil, Dětská chvůvička pro Android, 2023
  17. Hradil Jaromír, Refaktorování CSS kódu, 2023
  18. Schiller Marek, Lokátor stanu pro nevidomé, 2023
  19. Gajdová Dominika, Implementace služby jednotného přihlášení, 2022
  20. Přidal Pavel, Konfigurátor vektorových obrázků, 2022
  21. Hrubá Gabriela, Navigace v neznámém a pevně daném prostředí pomocí deep reinforcement learning algoritmu, 2022
  22. Janska Miroslav, Multiplatformní mobilní aplikace pro doporučování filmů, 2022
  23. Kvapil Jan, Příprava kurzu Platforma JavaScript, 2022
  24. Černohous Matyáš, AMP na webu inf.upol.cz, 2021
  25. Lubojacká Jana, iBot: Programování pro děti, 2021
  26. Hausner Jiří, Strategická multiplayer hra po síti, 2021
  27. Řezníček Adam, Kombinace GreEss a Asso algoritmu pro booleovskou faktorizaci matic, 2020
  28. Hájek Daniel, Nástroj pro analýzu basic level konceptů, 2020
  29. Hanková Kristýna, Automatický generátor rozvrhu, 2020
  30. Černý Martin, Sběr výrobních dat, 2020
  31. Hanus Kamil, Prolomení CAPCHA zabezpečení, 2019
  32. Michálek Miroslav, Extrakce a analýza dat z EMMA databáze, 2019
  33. Úlehla Petr, Webová aplikace pro shromažďování zpráv, 2019
  34. Mazáč Martin, Doporučovací systém založený na multirelační Booleovské faktorizaci, 2019
  35. Polák Tomáš, Hra Minecraft v Unity3D, 2019
  36. Szkandera Patrik, Generovana 3D hra v Unity, 2019
  37. Němeček Petr, Konverzační asistent pro studenty UPOL, 2018
  38. Mikula Tomáš, UPOL search, 2018
    cena děkana PřF UP ve Studentské vědecké soutěži
  39. Valůšek Jiří, Webová služba pro doporučování hudby, 2018
  40. Janoštík Radek, Metody a algoritmy rozkladů Booleovských matic, 2015