Teaching (in czech)
Stránky jednotlivých předmětů budou aktualizovány na začátku semestru.
Můj názor na používání LLM ve výuce a programátorské praxi.
Zimní semestr 2025/2026
- KMI/POS1 Počítačové sítě 1
- KMI/XPOS1 Počítačové sítě 1
- KMI/VPIT Vybrané partie z informatiky
- KMI/XVPIT Vybrané partie z informatiky
- KMI/WEBA Webové aplikace
- KMI/WETE Webové technologie
- Information Technology for Law and Legal Science 1
Letní semestr 2024/2025
- KMI/MLDM1 Machine learning a data mining 1
- KMI/SBP Seminář k bakalářské práci
- KMI/UDITE Úvod do informačních technologií
- KMI/UROZ Uživatelská rozhraní
- KMI/WEB Tvorba webových stránek
Dříve vyučované předměty
- KMI/ALM3 Algoritmická matematika 3, cvičení, 2011–2017
- KMI/BEPS Bezpečnost počítačových systémů, cvičení 2016–2021
- KMI/FKA Formálná konceptuální analýza, cvičení, 2012–2018
- KMI/IP1 Informatická propedeutika 1, cvičení, 2012
- KMI/INFS Webové technologie, přednáška a cvičení, 2014–2023
- KMI/YINFS Informační systémy, přednáška, 2014–2020
- KMI/MLDM2 Machine learning a data mining 2
- KMI/MWEB Moderní webové technologie, přednáška a cvičení, 2014–2020
- KMI/OS1 Operační systémy 1, cvičení, 2015–2018
- KMI/PDS Paralelní a distribuované systémy, přednáška, 2021
- KMI/PHT Programování v jazyce Python, seminář, 2018–2019
- KMI/PVM Programování v MATLABu, seminář 2017–2019
- KMI/TMA Tvorba mobilních aplikací, seminář, 2016–2020
- KMI/ZP3JV Základy programování 3, Java, seminář, 2015–2017
- KMI/XWEB Tvorba webových stránek, 2023
Studijní materiály
Závěrečné práce
Kontaktujte mě, pokud máte zájem pracovat pod mým vedením.
Z kapacitních důvodů nebudu v akademickém roce 2024/2025 vypisovat ani přijímat žádná témata bakalářských prací.
Již obhájené závěrečné práce
Bakalářské práce
- Petrova Barbora, UX návrh mobilní aplikace pro společnost Humana, 2025
- Lakomý Jan, Webová stránka pro Triatlonový klub katedry informatiky, 2025
- Hrnčířová Klára, CSS framework založený na Material designu, 2025
- Juránková Anita, Anonymní chatovací aplikace pro studenty KI, 2025
- Píše Zdeněk, Edukační hra zaměřená na výuku CSS, 2025
- Bartoš Lukáš, Optimalizace dotazování nad databází Vertica, 2025
- Ohnoutková Barbora, Webová prezentace studijních plánů, 2024
- Galeta Jakub, Webový nástroj pro plánování projektů 2024
- Ryšavý Adam, Weobová aplikace pro prohlížení komiksů, 2024
- Stoček Bruno, Webová aplikace pro organizaci vědomostních kvízů, 2024
- Vymětalík Radek, Nástroj pro analýzu DBLP databáze, 2024
- Brázdilová Klára, Použití pásové struktury při předzpracování dat pro dekompozici binárních matic, 2023
- Pavlíková Veronika, Audio průvodce pro Státní hrad a zámek Frýdlant, 2023 (Cena děkana PřF UP ve Studentské vědecké soutěži)
- Hajný Michal, Informační systém pro soukromé učitele angličtiny, 2023
- Tihlařík Filip, Osobní cloudové uložiště, 2023
- Čampiš Daniel, Vizualizace výpočetních úloh v systému DIRAC, 2022
- Karyna Rozniuk, Platforma pro poskytování služby praní prádla, 2022
- Kucer Gabriel, Macro manager v jazyce Java, 2020
- Piroš Miroslav, Online 2D tahová hra v C++, 2019
- Cibulka Rostislav, Informační systém pro objednávku a rozvoz jídla, 2019
- Rogl Tomáš, Evidenční systém pro pizzerii, 2018
- Machálek Libor, Informační systém pro školící středisko, 2018
- Csákányiová Ema, Beat 'em hra v Unity frameworku, 2018
- Valigura Petr, Webová aplikace pro tvorbu prezentací, 2018
- Řezníček Adam, 2D puzzle hra pro OS Android, 2018
- Zapletal Patrik, Mobilní aplikace ztráty a nálezy, 2018
- Černohous Matyáš, Nástroj pro stahování titulků, 2018
- Lubojacká Jana, Kolekce logických her, 2018
- Szkandera Patrik, CMS ve frameworku Laravel, 2017
- Polák Tomáš, Online multiplayer hra v Unity3D, 2017
- Mrtvý Lubomír, Mobilní aplikace pro strojaře, 2017
- Mlčák Zbyněk, Webový ubytovací systém, 2017
- Michálek Miroslav, Simulace šíření viru, 2017
- Mazáč Martin, Tréninkový deník pro Android, 2017
- Krystek Lukáš, Interaktivní turistický průvodce pro kraj Vysočina, 2017
- Hájek Daniel, Nástroj pro zrcadlení obrazovek, 2017
- Němeček Petr, HTML 5 hra, 2016
- Mikula Tomáš, Webová aplikace pro publikování sémanticky organizovaného obsahu, 2016
Magisterské práce
- Pavlíková Veronika, Automatická detekce DDoS útoku využívající strojové učení, 2025
- Brázdilová Klára, Analýzy a implementace ERP, 2025
- Dostál Matěj, Aplikace pro tvorbu rozvrhu, 2025
- Švihel Jakub, Webová aplikace pro tvorbu tréninkových plánů, 2025
- Hroch Matyáš, Implementace reaktivní JavaScriptové knihovny, 2025
- Nečesaný Ondřej, Automatické získávání dat z faktur, 2025
- Brodacký Marek, Srovnání Redescription miningu a metody GUHA, 2025
- Klimčíková Lenka, Inteligentní klasifikace obrazu v systému Kontent.ai, 2024
- Kubík Lukáš, Nástroj pro analýzu responzivního chování webové stránky, 2024
- Šumpík Štěpán, 2.5D hra v Unreal engine, 2024
- Cukr Matěj, Aplikace pro moderátory Rádia Haná konsolidující dopravní informace, 2024
- Cingel Stanislav, Vyhledávač dopravních spojů veřejné dopravy v Olomouci, 2024 (Cena děkana PřF UP ve Studentské vědecké soutěži)
- Hrůzda David, Srovnání JavaScriptových frameworků, 2023
- Kotlář Kamil, Dětská chvůvička pro Android, 2023
- Hradil Jaromír, Refaktorování CSS kódu, 2023
- Schiller Marek, Lokátor stanu pro nevidomé, 2023
- Gajdová Dominika, Implementace služby jednotného přihlášení, 2022
- Přidal Pavel, Konfigurátor vektorových obrázků, 2022
- Hrubá Gabriela, Navigace v neznámém a pevně daném prostředí pomocí deep reinforcement learning algoritmu, 2022
- Janska Miroslav, Multiplatformní mobilní aplikace pro doporučování filmů, 2022
- Kvapil Jan, Příprava kurzu Platforma JavaScript, 2022
- Černohous Matyáš, AMP na webu inf.upol.cz, 2021
- Lubojacká Jana, iBot: Programování pro děti, 2021
- Hausner Jiří, Strategická multiplayer hra po síti, 2021
- Řezníček Adam, Kombinace GreEss a Asso algoritmu pro booleovskou faktorizaci matic, 2020
- Hájek Daniel, Nástroj pro analýzu basic level konceptů, 2020
- Hanková Kristýna, Automatický generátor rozvrhu, 2020
- Černý Martin, Sběr výrobních dat, 2020
- Hanus Kamil, Prolomení CAPCHA zabezpečení, 2019
- Michálek Miroslav, Extrakce a analýza dat z EMMA databáze, 2019
- Úlehla Petr, Webová aplikace pro shromažďování zpráv, 2019
- Mazáč Martin, Doporučovací systém založený na multirelační Booleovské faktorizaci, 2019
- Polák Tomáš, Hra Minecraft v Unity3D, 2019
- Szkandera Patrik, Generovana 3D hra v Unity, 2019
- Němeček Petr, Konverzační asistent pro studenty UPOL, 2018
- Mikula Tomáš, UPOL search, 2018 (Cena děkana PřF UP ve Studentské vědecké soutěži)
- Valůšek Jiří, Webová služba pro doporučování hudby, 2018
- Janoštík Radek, Metody a algoritmy rozkladů Booleovských matic, 2015